Yes We Can!


26 juli 2009
Als er nog iemand is die denkt dat éen persoon geen verschil kan maken in deze wereld, dan wil ik diegene graag op het volgende wijzen.


Zelf ben ik een liefhebber van Michael Jackson, liefhebber van zijn muziek en bewonderaar van zijn persoon en leven.


Zijn overlijden heeft mij dan ook best wel tot denken gestemd, misschien zelfs wel tot rouw.


Op internet zijn allerlei berichten over de King of Pop te vinden, leuke en minder leuke.


Actief als ik ben op internet, heb ik ook een Hyves profiel.

Op Hyves hebben leden de beschikking over allerlei 'gadgets', kleine programmaatjes binnen het Hyves-bestel.


Éen van deze gadgets is 'PhotoBuzz' een tool waarmee je een animatie met een begeleidend berichtje kan sturen.

Heel leuk hoor, totdat ik de animatie 'Freak-Show' zag.

Bewegende beeld, gebruikmakend van een karikatuur van Michael Jackson.

Dit vond ik toen hij (MJ) nog leefde al ongepast, maar na zijn dood al helemaal!


Daarom had ik besloten Oxylabs, de bedenkers van Photobuzz, te mailen en te verzoeken deze animatie te verwijderen.


En wat gebeurde er??


Ik kreeg een mailtje terug waarin zij mededeelden dat zij het inderdaad ook erg ongepast vonden en bij de volgende versie zal 'the freak show' animatie met Michael Jackson verwijderd worden!


Zie hier het originele bericht:


Hi Nils Peters
Thanks so much for taking the time to write. Freak show happens to be one of our most used buzz, however given the current current state of affairs, the Michael Jackson buzz is a bit distasteful. As per your suggestion we will disable it in our next release.

Thanks once again for your time and support.


Dat is nog eens netjes! Chapeaux voor Oxylabs!


0 Reacties >>REAGEER<<:

Een reactie posten