"Soldaten killer held voor alle moslims"

Na een lang en druk weekend zat de Nieuwsgier weer eens achter youtube. Ik had zojuist gelezen dat de Texaanse soldaten killer Majoor Nadil Malik Hasan weer bij kennis is gekomen en dat boeide me wel, ben nieuwsgierig naar zijn verklaringen. Op You Tube vind je allerlei bijdragen van mensen over Maj.Nidal Malik Hasan. Er zijn mensen die hem liever dood hadden gezien maar ook mensen die blij zijn dat hij nog leeft. Zij zijn trots op hem omdat hij Amerikaanse soldaten heeft vermoord voor de Islam. Althans zo zien zij dat. Dat de schutter tijdens de schietpartij allah akbar geroepen heeft zal voor de radicale moslims een aanleidig zijn om hem te eren. Als hij gestorven was, was hij voor hen een martelaar geworden zijn. Aanbeden als een soort van heilige.  Persoonlijk vind ik het meer schijnheilig.


Zie hier onder een compilatie ter ere van de Texaanse Psyco aka de Soldaten Killer, in een reactie op de you tube site staat zelfs nog aangegeven dat de Islam de religie van de vrede is, maar na zulke lofbetuigingen krijg ik daar toch wel mijn twijfels over. Beter gezegd de twijfel is zeer zeker niet afgenomen...









Toch zijn er onder de nabestaanden van de dodelijk getroffen slachtoffers mensen die zich niet laten leiden door emoties maar door de ratio. Dat vind ik ook wel even de moeite waard om te laten zien.


0 Reacties >>REAGEER<<:

Een reactie posten