Beken je obsessies: welkom in de toekomst

De PlayStation-community voorspelt welke games 2010 gaan domineren.

De PlayStation-community heeft voor deze uitgave van Beken je obsessies in hun glazen bol gekeken en ons verteld welke games het in 2010 volgens hen helemaal gaan maken. Hieronder vind je hun op populariteit gerangschikte voorspellingen samen met een aantal op de officiële PlayStation-forums gedane uitspraken.

1. God of War III

"Kratos neemt in dit laatste deel van één van de belangrijkste gamereeksen op PlayStation wraak op de goden van de Olympus." (zetatron, Spanje)

2. Final Fantasy XIII

"Het is tijd voor een nieuw RPG-fantasy-adventure dat je van begin tot einde aan het scherm gekluisterd houdt. Wil je weten waartoe je PS3 in staat is? Zo ja, koop dan deze game!" (fantasyfreak, Nederland)

3. Heavy Rain

"Heavy Rain is een unieke, intrigerende game exclusief voor PS3. Ik snap na alle trailers en previews nog steeds niet helemaal waar het over gaat en dat is juist goed, omdat de game zo extra spannend en mysterieus is." (CalvertCrew, Verenigd Koninkrijk)

4. Gran Turismo 5

"Gran Turismo 5 is voor mij de game van het jaar. Waarom? Laten we eerlijk zijn, die game gaat gewoon fantastisch worden, of niet soms?" (nextbigthing91, Verenigd Koninkrijk)

5. The Last Guardian

"Je hebt voor Yorda en Agro geleden en nu zul je ook voor Trico lijden." (jeanbodin, Portugal)

6. Battlefield: Bad Company 2

"We weten nog niet wat er ons in het najaar allemaal te wachten staat, maar op dit moment domineert Battlefield: Bad Company 2." (Neshy, Noorwegen)

7. ModNation Racers

"De game van het jaar is ModNation Racers, omdat het een ontzettend innovatieve racegame is. Alleen al het idee dat je zelf een spiksplinternieuw circuit kunt bouwen, maakt me al helemaal wild. Ik kan niet wachten totdat de game op PS3 beschikbaar is!" (Ofrollo, Italië)

8. Metal Gear Solid: Rising

"Ik weet niet of deze game in 2010 wordt uitgebracht, maar ik hoop het wel. Zoals altijd staat de Metal Gear Solid-serie voor mij bovenaan." (bydont-25, Frankrijk)

9. MAG

"Ik heb de bèta gespeeld en die was echt geweldig. Met 256 andere spelers op één server deze game spelen, was absoluut fantastisch!" (neoisback-DB, Duitsland)

10. Red Dead Redemption

"Een zeer interessant project. Het is voor mij persoonlijk nog steeds een mysterie hoe ze zo'n immense, gedetailleerde wereld boordevol actie op één Blu-ray Disc hebben weten te krijgen." (CTAP7OM, Rusland)

Bedankt aan alle community-leden die via de officiële PlayStation-forums op community.eu.playstation.com hebben meegewerkt. Hou de boel goed in de gaten voor meer Beken je obsessies die binnenkort zijn te lezen.

Bron: Nujij Persberichten

0 Reacties >>REAGEER<<:

Een reactie posten