Wat een klotestreek


Ik zag zojuist op nujij.nl een bericht en dat schoot me even in het verkeerde keelgat, vandaar dit bericht.

dit is de link naar het bericht:
http://www.nujij.nl/dancer-timor-verdachte-m-j-moordzaak.6427566.lynkx

dit is de link uit het bericht:
http://pezpaq.tv/index.php?option=com_content&view=article&id=743:-dancer-timor-verdachte-michael-jackson-moordzaak&catid=55:newsflashed&Itemid=116

Daarin word verwezen naar dit filmpje:


Wat mij meteen opvalt is de intonatie en articulatie van het commentaar tijdens het filmpje, dit is gedaan met een automatisch woord naar spraak programmaatje als je het mij vraagt.

Mijn conclusie is dat iemand zowel de Nederlandse danser Timor als Michael Jackson achter hun rug om belachelijk maakt.

Als liefhebber van Michael Jackson en iemand die doorgaans rechtvaardig is kan ik dit niet verkroppen en zou ik iedereen die dit leest willen verzoeken boze mailtjes te sturen aan FunX, de moedermaatschappij die dit filmpje mogelijk heeft gemaakt.
Dit kan via het contact formulier op de site of rechtstreeks naar het enige publiek vermelde email adres: demo@funx.nl

Als ik mij niet vergis krijgen zij ook subsidie van de overheid en dit kunnen we toch niet toestaan van ons belastinggeld?

3 Reacties >>REAGEER<<:

Anoniem zei

ROFL, lache man

Anoniem zei

WHOOOO CARES!!! LOL

Anoniem zei

Mijn koninkrijk voor een paard, een Pikachu poppetje en de vaardigheid om filmpjes te kunnen inschatten op hun satirische waarde...

Beste persoon wiens naam ik even niet kan vinden: boze mails sturen naar FunX wegens dit filmpje is bijna net zo dom als postzegels plakken op e-mails. De stelling dat gesubsidieerde instanties uitsluitend zuiver politiek correcte filmpjes de wereld in mogen sturen snijdt dan ook geen hout.

Een reactie posten